Slayer - Dead Skin Mask .mp3

Slayer - Dead Skin Mask .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, November 28, 2010

(http://www.youtube.com/watch?v=QJPijwpUhEU)
ich will
من می خواهم

من می خواهم شما به من اعتماد کنید
من می خواهم شما به من ایمان داشته باشید
من می خواهم این را حس کنم در چشم های شما
من می خواهم در دست بگیرم ضربان قلب ها رو

من می خوام صدای شما رو بشنوم
من می خواهم آرامش را برهم بزنم
من می خواهم شما مرا به خوبی ببینید
من می خواهم شما من را درک کنید

من می خوام در ذهن شما باشم
من می خواهم انرژی شما باشم
من می خواهم ببینم دستهای شما
من می خواهم غرق در تشویق های شما بشم

آیا شما منو می بینید؟
آیا منو می فهمید؟
آیا منو درک می کنید؟
آیا صدای منو می شنوید؟
صدای منو میشنوی؟
(ماصداتومی شنویم)
منو می بینید؟
(تورو می بینیم)
منو درک می کنید؟
(تورو درک می کنیم)
من که چیزی نمی فهم از شما !

من می خوام

ما می خواهیم شما به ما اعتماد کنید
ما می خواهیم در همه موارد به ما باور داشته باشید
ما می خواهیم دست های شما رو ببینیم
ما می خواهیم غرق در تشویق های شما بشیم-آره

آیا می شنوید صدای مارو؟
(ما می شنویم)
آیامی بینید مارو؟
(می بینیم شما رو)
آیا درک می کنید ما رو؟
(درک می کنیم شمارو)
ما که چیزی نمی فهمیم از شما!

من می خوام




No comments:

Post a Comment