Slayer - Dead Skin Mask .mp3

Slayer - Dead Skin Mask .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, November 21, 2010

ادیان چه چیز را توهین به خود می دانند

تجربه دوسال بحث وگفتگو با روحانیون وطرفداران اسلام در سایت های حکومتی
برای من ثابت کرد که مواقعی که بحث به سمت خوبی در حال پیش رفتن هست اینها
فورا از این کلمه (توهین ) استفاده می کنن
موقعی که من می گفتم که کجا من جمله یا کلمه ای حاوی فحش وناسزا ویا مسخره کردن استفاده کردم
می گفتن شما ان جملات را بکار نبردید
ولی همینکه مدعی می شوید که اسلام از طرف خدا بر محمد نازل نشده در واقع بزرگترین توهین را دارید می کنید
می گفتند شما دارید پیامبر عظیم شان ما را متهم به درغگویی می کنید وچه توهینی از این بالاتر
پس می بینید که ادیان نقد و اشکال کردن را هم توهین می دانند
در واقع شما به محض مطرح کردن یک سئوال جدی در رابطه با آیه ای از قرآن
از نظر مسلمین در حال توهین کردن هستید .
درست به همین دلیل هست که می گویند مرتد اگر به کسی نگوید ازاسلام برگشته با او کاری نداریم !!!
ولی به محض اینکه گفت چرا از اسلام بر گشته مستحق مرگ می شود .

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. خوب ناراحتی نداره ، شما هم برای اینکه ثابت کنید شجاع و با شهامت هستید و این جور حرفها توهین نیست،اجازه بدین به فارسها و تاریخ جعلیشون انتقاد بشه و نسبت به نام خلیج فارس تعصب نشون ندین.

    Novembe

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. مگه من الان جلو گیری کردم ؟
    شما بهتر است بگویید چه ادله ای برای نام خلیج عربی دارید
    مطمئنا من به ادله شما نخواهم گفت توهین

    ReplyDelete